Financiëel Beheer
ACB VvE Beheer zorgt naast het administratieve beheer natuurlijk ook voor het Financiele Beheer van uw VvE. Zo zorgen wij er onder andere voor dat de servicekosten op tijd betaald worden door de eigenaren. De servicekosten komen vanuit de vastgesteld begroting welke wordt vastgesteld door de vergadering. Wij helpen uw VvE bij het opstellen van de begroting en maken aan het einde van het jaar de jaarrekening op.
Middels het administratiesysteem Twinq heeft u 24 uur per dag, 7 dagen per week inzage in de financiële status van uw VvE. Zo worden onder andere iedere ochtend de dagafschriften ingelezen vanuit de bank, hierdoor heeft u altijd een goed beeld van de liquiditeit van uw VvE. Daarnaast wordt de kascontrole ook steeds eenvoudiger doordat alle facturen en afschriften digitaal beschikbaar zijn. De kascommissie heeft nu mogelijkheid om gedurende het jaar de facturen al te controleren.
Wilt u meer informatie over het Financieel Beheer van uw VvE of wilt u gratis Financiële Scan aanvragen, neem dan nu contact op met ons.